Leuk nieuws – Nieuw Arnott logo

We hebben spannend nieuws te vertellen: Arnott heeft een nieuw logo!

Met een trackrecord van meer dan 30 jaar, heeft Arnott uitgebreide kennis in de ontwikkeling, het ontwerpen, en producen van hoge kwaliteit luchtvering producten voor de aftermarkt. In de afgelopen 3 jaar heeft het bedrijf zijn merkenportfolio uitgebreid met offroad- en prestatie-upgrade ophangingsproducten om onze voetafdruk in de ophangingsindustrie te verstevigen.

Het nieuwe logo van Arnott viert deze uitbreiding door middel van het modernere lettertype en de slogan “Suspension Products”, die een vooruitblik geeft op de groei in de performance suspension tak. Het behouden van onze kenmerkende kleur is een knipoog naar de basis en de wortels van Arnott.

Hoewel onze naam hetzelfde blijft, is ons logo aanzienlijk veranderd om beter weer te geven wie Arnott is en wat we op de markt brengen voor onze klanten”, zegt Palle Willumsen, Vice President Sales & Marketing EMEA/Azië bij Arnott Suspension Products. “Onze nieuwe identiteit is innovatief, modern en professioneel – woorden die we zouden gebruiken om niet alleen ons imago te beschrijven, maar ook de oplossingen die we bieden”.

Ons nieuwe logo gaat in primeur op Automechanika Frankfurt gecomplimenteerd met een nieuw gedeelte op onze stand waar onze andere merken met hun producten worden getoond. Wij heten u van harte welkom in hal 4.0 stand E70!

Team Arnott Suspension Products

Adres:
Docterskampstraat 1E/1F, 3
5222 AM ‘s-Hertogenbosch

Werkdagen/openingstijden:
Ma – vr / 8:00 – 17:00 uur (CET)